Uprawnienie do odstąpienia od umowy

 

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres: Profol BH z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 podany w niniejszym Regulaminie.

  2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

  3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku przekroczenia czasu o którym mowa w pkt 2.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: Profol BH, ul. Wydawnicza 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 

  1. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

  2. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

 

Reklamacje dotyczące Towarów

 

  1. Profol BH z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500  jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: handel@profol.pl. Profol BH z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

  1. Profol BH z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Profol BH z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Profol BH z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500, lub mailowo na adres: handel@profol.pl.

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

  5. Profol BH z siedzibą przy ul. Wydawniczej 1/3, 92-333 Łódź, NIP 725-101-96-73, REGON: 471178500 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Settings

Menu